ADMIN'S DESK

ADMIN'S DESK
1. AT RODLENTUK, WE PROVIDES PROMOTION SERVICES FOR YOUR FISHING TACKLE ITEMS. WITH NO COMMISSIONS OR "MARK-UP" ON YOUR SALES PRICE FOR EACH ITEMS. WE ENCOURAGE YOUR ENTRY TO SHARE ON FACEBOOK, BLOGS, FORUMS OR ANY COMMUNITY PAGE AS YOU COMFORTABLE WITH. WE HOPE FOR HONEST DEALERS TO SELL GOODS AND STRICTLY NO FRAUDS ITEMS. WE WILL NOT TAKE ANY RESPONSIBILITY FOR ANY FRAUD CASE HAPPENED BUT WE WILL PROVIDE COOPERATION TO AUTHORITIES ON FRAUD CASES IF OCCURRED. PLEASE SHOP FOR BUSINESS TERMS AND CONDITIONS AT KEDAI RODLENTUK.
2. FURTHERMORE, WE ALSO IN THE PROCESS OF DATA COLLECTING FOR FISHING POND IN MALAYSIA. COLLECTIVE DATAS COULD HELP FISHING SPORTS LOVERS TO GET BASIC INFORMATION ON PREFERED POND. LIKEWISE, IT IS ALSO TO HELP PROMOTE FOR FISHING POND OPERATORS. PLEASE VISIT THE MAP OF PONDS.
3. WE ALSO WELCOMES FISHING TRIPS TO PROMOTE IN OUR BLOGS, OR ANY ANGLING ACTIVITIES FROM PAST OR PRESENT.DO NOT HESITATE TO SHARE YOUR ADVENTURES BY EMAILING TO US: wanshem@gmail.com

Saturday, February 11, 2012

Review - Sejarah Shimano

Shimano telah diasaskan oleh Shozaburo Shimano dan hari ini dianggap sebagai salah satu pencipta dan pengeluar terbaik "Carp Reels". Shimano telah memberikan prestasi yang terbaik dalam masa lalu dan terus berbuat demikian pada hari ini.

Shimano mempunyai reputasi besar untuk serba guna, kebolehpercayaan dan kejuruteraan hebat. Pelbagai Shimano gulungan termasuk Technium XSA Shimano Magnesium, Shimano Ultegra Ci4 10000 XSA, Baitrunner XT RA, Shimano Baitrunner 8000 D dan Shimano Biomaster 8000 XTB dan banyak lagi.

Asalnya ditubuhkan pada tahun 1920-an, melihat kembali pada sejarah syarikat ini mempunyai lebih daripada 80 tahun pengalaman dalam salah satu sukan paling mencabar di dunia. - basikal - di mana penggearan dan kejuruteraan kepada toleransi yang paling tepat adalah penting. Tiap tiap seorang dari orang-orang pengalaman 80 tahun kini telah mengeluarkan reel menangkap ikan yang bukan sahaja melihat estetik menyenangkan tetapi juga amat tepat dan boleh di percayai dalam fungsinya.


Shimano Baitrunner 12000 D


Hari ini, terdapat beberapa reka bentuk baru yang menakjubkan seperti Magnesium Technium XSA Reel dari Shimano yang bukan sahaja mempesonakan untuk melihat tetapi juga sangat ringan. Seberat di 495grams sahaja, badan magnesium dan pemutar membuatkan reel ini adalah sebuah legenda dalam dunia pemancingan. Susun garis cemerlang ini dicapai dengan menggunakan Balut Aero dan Ayunan perlahan.

Shimano Baitrunner XT RA 10000 Carp Reels XT 10000 RA


Shimano reel, terutamanya Baitrunner reel adalah antara yang terbaik dalam industri pemancingan carp menggunakan keadaan ketepatan seni dan teknologi canggih. Reputasi mereka dalam industri pemancingan carp mengagumkan, dan ia amat digemari oleh pemancing-pemancing.

Baitrunner menggambarkan kualiti yang terbukti bagi pengemar Shimano reel. Shimano Baitrunner XT 4000 FA Carp Reels direka untuk memancing spesimen yang ringan, XT menggabungkan percuma kili kemudahan Baitrunner dengan seretan multi-cakera hadapan untuk prestasi serba boleh dalam pelbagai kaedah dari menangkap ikan pemangsa. Memiliki ciri-ciri teknologi tinggi, dari atas gelendong pelbagai spesimen Shimano XT mempunyai 4 keluli galas bebola tahan karat secukupnya dan kaitan guling untuk prestasi yang lebih lancar.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RodLentuk Blog List