ADMIN'S DESK

ADMIN'S DESK
1. AT RODLENTUK, WE PROVIDES PROMOTION SERVICES FOR YOUR FISHING TACKLE ITEMS. WITH NO COMMISSIONS OR "MARK-UP" ON YOUR SALES PRICE FOR EACH ITEMS. WE ENCOURAGE YOUR ENTRY TO SHARE ON FACEBOOK, BLOGS, FORUMS OR ANY COMMUNITY PAGE AS YOU COMFORTABLE WITH. WE HOPE FOR HONEST DEALERS TO SELL GOODS AND STRICTLY NO FRAUDS ITEMS. WE WILL NOT TAKE ANY RESPONSIBILITY FOR ANY FRAUD CASE HAPPENED BUT WE WILL PROVIDE COOPERATION TO AUTHORITIES ON FRAUD CASES IF OCCURRED. PLEASE SHOP FOR BUSINESS TERMS AND CONDITIONS AT KEDAI RODLENTUK.
2. FURTHERMORE, WE ALSO IN THE PROCESS OF DATA COLLECTING FOR FISHING POND IN MALAYSIA. COLLECTIVE DATAS COULD HELP FISHING SPORTS LOVERS TO GET BASIC INFORMATION ON PREFERED POND. LIKEWISE, IT IS ALSO TO HELP PROMOTE FOR FISHING POND OPERATORS. PLEASE VISIT THE MAP OF PONDS.
3. WE ALSO WELCOMES FISHING TRIPS TO PROMOTE IN OUR BLOGS, OR ANY ANGLING ACTIVITIES FROM PAST OR PRESENT.DO NOT HESITATE TO SHARE YOUR ADVENTURES BY EMAILING TO US: wanshem@gmail.com

Monday, January 14, 2013

Review: Kedai Pancing Hasya Joran


“Salam Bro, saya Wan, admin Rodlentuk, boleh saya bercakap dengan Hasya Joran?”

“Oh! Tuan! Saya Bob dari Hasya Joran, apa yang boleh saya bantu tuan?”

“Kalau boleh saya nak review kedai Hasya Joran kedalam blog Rodlentuk, boleh ke tuan?”

“Oh!, sudah tentu boleh, tapi saya takde di kedai, saya di Terengganu, tapi saya akan inform dengan partner saya untuk berjumpa dengan tuan bila tuan dah sampai kedai saya nanti”

“OK, dalam setengah jam saya akan sampai kekedai Tuan”

“OK, Assalamualaikum Tuan”

“Waalaikumusalam Tuan”



Apabila tiba di Kedai Hasya Joran, saya terus di bawa naik ke atas, WOW! Kedai di sini telah banyak berubah. Seingat saya, saya pernah ke kedai pancing ini, tetapi sewaktu management lama, tetapi apabila management baru telah mengambil alih, kelihatan kedai ini lebih mengancam dan barang-barang yang di sediakan di sini lebih banyak.


Susunan kedai di bahagian bawah adalah lebih kepada kedai pancing yang biasa kita lihat tetapi product yang di sediakan di sini  adalah up to date kepada pengemar-pengemar sukan pancing di Malaysia ini. Apabila saya di bahagian atas kedai Hasya Joran ini, susunannya lebih tersusun, showroom kepada produk di bahagian atas kedai lebih “high-end”.  




Satu perkara yang cukup saya tertarik, kerana pada setiap pembelian kita di Hasya Joran ini, RM0.50 akan di sumbangkan kepada anak-anak yatim. Selain kita membeli, barang-barang pancing yang kita idamkan, kita juga akan turut serta dalam membuat kerja amal. Alhamdulillah


Di sini, saya di beritahu oleh En Nahar dan En Azhar bahawa kedai Hasya Joran adalah kedai yang mengawal bahagian retail dan Syarikat One Monster Tackle adalah pemborong kepada kedai Hasya Joran ini. Produk yang di bawa masuk oleh One Monster Tackle adalah dari Zebco yang terdiri dari:-
  • ·         Quantum
  • ·         Browning
  • ·         Fin-Nor
  • ·         RHINO
  • ·         Black Cat
  • ·         Van Staal
Hasya menjadi Distributor produk di bawah. Pertama di Malaysia!


Selain dari itu, Hasya Joran juga menyediakan produk-produk popular yang "up to date" di Malaysia ini seperti
  • ·         Daiwa
  • ·         Shimano
  • ·         Abu Garcia
  • ·         Megabass
  • ·         RAPALA
  • ·         Lucky Craft
  • ·         Flam Beau
  • ·         Pline
  • ·         Spiderwire


Dan lain-lain lagi produk yang standing dengan market semasa dengan harga yang sangat berpatutan.

Hasya Joran yang beralamat di:-


No. 9 & 11, Jalan LP 1A/2, Taman Lestari Perdana,
43300 Seri Kembangan, Selangor,
Malaysia.
No Tel: +603 8943 1808
Facebook Hasya Joran: HASYA JORAN

Angler's Cafe At Hasya Joran

Koleksi reel di Hasya Joran

Menyediakan pelbagai jenis produk-produk yang terkini dengan harga yang berpatutan. Berita baik kepada ahli-ahli Koperasi yang terpilih kerana di sini, Hasya Joran menyediakan kemudahan buat ahli koperasi dengan  membuat pinjaman bagi membeli barang-barang pancing yang di idamkan, dengan skim potongan gaji ini dapat mempermudahkan kaedah pembayaran kerana pembelian barang pancing anda di tolak setiap bulan dari gaji!!  Koperasi yang di pilih adalah seperti koperasi:-

·         KOPONAS – Koperasi Pos Nasional
·         Koperasi TNB
·         KOBANAS – Koperasi Bank Simpanan Nasional
·         Koperasi Unikeb (UKM)
·         Koperasi UM
·         Koperasi UITM

Event akan datang di Hasya Joran:
25/1 hingga 2/2 :- SALES PECAH KEPALA
                            LUCKY DRAW BUAT PEMBELIAN RM200 KEATAS
                            10% - 70% BUAT BARANG TERPILIH!

Akan datang, Pertandingan tertutup TNB di Jana Manjung dan Port Dickson. Bagi peminat Surf Fishing dari kalangan staff TNB seluruh Malaysia, asah rod siap-siap!! Hehehehe

Rodlentuk amat berbesar hati dan berterima kasih kerana diberi layanan yang istimewa dari member-member Hasya Joran sewaktu pihak kami berada di sana!

Thanks Bro n Salam Strike!

Rodlentuk Ratings



Long Lat : 2.991872,101.673569



Ping site


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RodLentuk Blog List