ADMIN'S DESK

ADMIN'S DESK
1. AT RODLENTUK, WE PROVIDES PROMOTION SERVICES FOR YOUR FISHING TACKLE ITEMS. WITH NO COMMISSIONS OR "MARK-UP" ON YOUR SALES PRICE FOR EACH ITEMS. WE ENCOURAGE YOUR ENTRY TO SHARE ON FACEBOOK, BLOGS, FORUMS OR ANY COMMUNITY PAGE AS YOU COMFORTABLE WITH. WE HOPE FOR HONEST DEALERS TO SELL GOODS AND STRICTLY NO FRAUDS ITEMS. WE WILL NOT TAKE ANY RESPONSIBILITY FOR ANY FRAUD CASE HAPPENED BUT WE WILL PROVIDE COOPERATION TO AUTHORITIES ON FRAUD CASES IF OCCURRED. PLEASE SHOP FOR BUSINESS TERMS AND CONDITIONS AT KEDAI RODLENTUK.
2. FURTHERMORE, WE ALSO IN THE PROCESS OF DATA COLLECTING FOR FISHING POND IN MALAYSIA. COLLECTIVE DATAS COULD HELP FISHING SPORTS LOVERS TO GET BASIC INFORMATION ON PREFERED POND. LIKEWISE, IT IS ALSO TO HELP PROMOTE FOR FISHING POND OPERATORS. PLEASE VISIT THE MAP OF PONDS.
3. WE ALSO WELCOMES FISHING TRIPS TO PROMOTE IN OUR BLOGS, OR ANY ANGLING ACTIVITIES FROM PAST OR PRESENT.DO NOT HESITATE TO SHARE YOUR ADVENTURES BY EMAILING TO US: wanshem@gmail.com

Thursday, October 11, 2012

Kisah Seram: Penunggu Kuala Pak Amat!


Saya ada suatu cerita nak dikongsikan,cerita ini adalah sebuah kisah benar di depan mata saya sendiri,bulan puasa tahun lepas saya dan rakan saya Abg Azid pergi ke Kuala Pak Amat, lubuk siakap mega, kemudian kami memancing sampai pukul 3 pagi,oleh kerana dah pukul 3 pagi,saya mengajak Abg Azid untuk pulang, kami pun mengemaslah barangan dan umpan, semasa mengemas tu saya mendengar suara jeritan perempuan sayup-sayup, kemudian dengar suara lelaki sayup jugak, maka saya mengajak Abg Azid pergi menyiasat kot2 ade orang kena rogol, sebab tempat tu tak de rumah org pun, kemudian kami pergi ke tempat itu yang berada di muka kuala, ada 3 buah kereta dan saya suluh mereka, ada sorang lelaki sedang meriba perempuan, 

si perempuan tu asik cakap "tak nak balik! tak nak balik!",nak tinggal kat situ,aiseh susah nih,saya kasi isyarat kat Abg Azid, dengan ilmu yang serba sedikit, abg azid pun cuba membantu dgn bacaan ayat kursi, 

maka perempuan tu pun berkata, "kenapa ganggu aku?, aku sayang kat pompuan nih..."

Abg Azid jawab, "ko kena keluar dari pompuan nih,ko kenal ke aku sape?.."

jin dalam pompuan tu menjawab, "aku kenal ko!..aku kenal ko!..."

Abg Azid tanya lagi, "kalau kenal sape aku nih?"

Jawab jin dalam perempuan tu, "aku kenal ko..ko RAJA SIAKAP!!!" 

:P..terduduk aku dengar jawapan si jin tu....



Kisah benar dari  Alain Hatake Kakashi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RodLentuk Blog List